Nasz bank
RODO - Klauzula informacyjna dotycząca nagrywania rozmów telefonicznych
Spis treści
KLAUZULA INFORMACYJNA
DOTYCZĄCA NAGRYWANIA ROZMÓW TELEFONICZNYCH
Informujemy, że w celu zapewnienia najwyższych standardów obsługi Klientów, Bank Spółdzielczy Pojezierza Międzychodzko-Sierakowskiego w Sierakowie dokonuje rejestracji rozmów telefonicznych. Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Europy (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu dalej zwanym RODO informujemy, iż:
Administratorem danych osobowych jest Bank Spółdzielczy Pojezierza Międzychodzko-Sierakowskiego w Sierakowie, ul. Chrobrego 6, 64-410 Sieraków.
Możesz się z nami skontaktować w następujący sposób:
- Telefonicznie: +48 612955900
- listownie pisząc na adres: ul. Chrobrego 6, 64-410 Sieraków
- przez e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Możesz się z nim kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych w następujący sposób:
- listownie pisząc na adres Administratora;
- za pomocą poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Twoje dane osobowe z nagranych rozmów telefonicznych przetwarzane są w celu:
zapewnienia najwyższych standardów obsługi i prawidłowego przebiegu rozmów prowadzonych za pośrednictwem telefonu, utrwalanych w formie nagrania - w oparciu o wyrażoną dobrowolną zgodę na nagrywanie rozmowy: zgoda udzielana jest na skutek nierozłączenia się w trakcie odsłuchiwania wiadomości powitalnej i oczekiwania na połączenie (podstawa z art. 6 ust. 1 lit a oraz art. 9 ust. 2 lit a RODO). Jeśli nie wyrażasz zgody na nagrywanie rozmowy powinieneś zakończyć połączenie;
dla celów dowodowych związanych z obsługą klienta, w tym potwierdzania zleceń, dyspozycji zlecanych telefonicznie przez klienta, dokumentowania telefonicznej obsługi klienta (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
umożliwieniu ustalania, dochodzenia i obrony przed roszczeniami związanymi z telefoniczną obsługą klienta (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
ograniczenia możliwości dopuszczenia naruszenia obowiązującego prawa lub norm współżycia społecznego przez osoby dokonujące połączenia, a także przez osoby odbierające takie połączenia (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Twoje dane osobowe zbieramy bezpośrednio od Ciebie poprzez Twój kontakt telefoniczny z nami lub w wyniku zainicjowania połączenia telefonicznego przez pracowników Administratora.
Podanie przez Ciebie danych osobowych w trakcie rozmowy telefonicznej jest dobrowolne, jednakże odmowa ich przekazania może skutkować brakiem możliwości przyjęcia i obsługi dyspozycji lub udzielenia informacji, którą chcesz uzyskać.
Twoje dane osobowe będą udostępniane:
- organom i podmiotom publicznym upoważnionym na podstawie przepisów prawa do żądania ich udostępnienia;
- firmą, które wspierają działalność Administratora na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych (np. firmy prowadzące obsługę informatyczną Administratora, firmy konserwujące systemy do rejestracji rozmów, firmy świadczące usługi doradcze i prawne).
Okres przechowywania nagrań jest ograniczony pojemnością nośnika danych, jednakże nie przekracza on 3 miesięcy od dnia nagrania, a po tym terminie dane są usuwane przez ich nadpisanie na dysku. Termin usunięcia danych ulega przedłużeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania prowadzonego na postawie przepisów prawa lub gdy administrator powziął informację, iż mogą one stanowić dowód w takim postępowaniu.
Administrator nie zamierza przekazywać Twoich danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany. Jednak nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji lub do profilowania.
Przysługują Ci następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
- prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii,
- prawo żądania ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, jeżeli wystąpią przesłanki umożliwiające skorzystanie z tego prawa,
- prawo do żądania usunięcia danych, jeżeli wystąpią przesłanki umożliwiające skorzystanie z tego prawa,
- prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,.
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku (w sposób określony na stronie internetowej Urzędu Ochrony Danych Osobowych: https://uodo.gov.pl/pl/83/155), w przypadku, gdy uznasz, iż przetwarzanie dotyczących go danych osobowych narusza przepisy RODO.
RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016r., str.1)