Szybki kontakt 61 29-55-900

Nasz Bank to aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej Banku Spółdzielczego. Umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę oraz realizowanie transakcji w systemie BLIK bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz. Wystarczy smartfon z aplikacją mobilną Nasz Bank, by w dogodnym momencie sprawdzić stan konta, dokonać przelewu, czy skontrolować wydatki.

Aplikacja zapewnia zgodną z dyrektywą PSD2 dodatkową, bezpieczną i wygodną autoryzację transakcji bankowych i zastępuje jednorazowe hasła autoryzujące wysyłane w komunikatach SMS.

Poznaj zalety aplikacji mobilnej Nasz Bank i przekonaj się jak łatwo zarządzać własnymi finansami.

Korzyści:

  • Bezpieczeństwo: aplikacja zapewnia dostęp chroniony kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych.
  • Wygoda: swobodny dostęp do konta oraz brak konieczności przepisywania haseł z wiadomości SMS.
  • Koszty: brak dodatkowych kosztów poza opłatą za transmisję danych pobieraną przez operatora
  • Kontrola: aplikacja wysyła darmowe powiadomienia o tym, co dzieje się na rachunku.

Co zyskujesz?

  • przegląd stanu środków na rachunkach bankowych,
  • dostęp do historii wykonanych operacji,
  • wykonywanie przelewów internetowych jednorazowych, zdefiniowanych, Split Payment oraz do Urzędu Skarbowego,
  • wykonywanie przelewów na podstawie kodu QR,
  • obsługę lokat terminowych - szczegóły posiadanych lokat, zakładanie i likwidowanie lokat,
  • obsługę kredytów - szczegóły kredytu, harmonogram spłat,
  • realizowanie transakcji w systemie BLIK,
  • mobilną autoryzację - powiadomienia o nowym zleceniu autoryzacyjnym odbywają się systemowym powiadomieniem,
  • odbieranie wiadomości - informacja o nowej wiadomości odbywa się systemowym powiadomieniem,
  • korzystanie z aplikacji mobilnej Nasz Bank jest bezpłatne.

Jak zacząć korzystać?

1. Wejdź do sklepu Google Play i pobierz aplikację Nasz Bank

 

2. Uruchom aplikację i postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi w aplikacji

3. Zaloguj się do Internet Bankingu i dodaj swoje urządzenie postępując zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie:

Do pobrania:

nasiPartnerzy

facebook