Szybki kontakt 61 29-55-900

sprawdź
Aktualności


SGB ID to bezpieczne narzędzie służące potwierdzaniu tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych.

Sprawdź co potrafi nowa aplikacja SGB Mobile! (Regulamin/Przewodnik)

Pobierz SGB Mobile i miej bank w zasięgu ręki!

 Bezpieczne płatności w Internecie z 3D Secure

Co to jest 3D Secure?

 3D Secure to dodatkowe, darmowe zabezpieczenie płatności kartą w Internecie.

 Pandemia koronawirusa dotknęła nie tylko Polskę, ale większość krajów europejskich. Europejski Urząd ds. Nadzoru Bankowego (EBA) przygotował wytyczne dotyczące pomocy dla klientów przy spłacie kredytów – właśnie w świetle kryzysu związanego z Covid-19. Ich celem jest ujednolicenie zasad oferowania narzędzi pomocowych dla klientów całego sektora bankowego.

 

Te zasady zostały opracowane również dla polskiego sektora bankowego.

 

·        Kto może skorzystać z instrumentów pomocowych?

 ·       Na czym polegają działania pomocowe dla kredytobiorców?

 

 Poniżej przedstawiamy zakres pomocy, z jakiej może skorzystać klient – także Banku Spółdzielczego Pojezierza Międzychodzko – Sierakowskiego w Sierakowie

 

Stanowisko, które wypracowały polskie banki pod patronatem Związku Banków Polskich nazwane zostało moratorium. Obejmuje ono instrumenty pomocowe udzielane od 13 marca do 30 czerwca 2020 r. Z działań pomocowych będą mogli skorzystać wszyscy kredytobiorcy, którzy spełnią kryteria określone w stanowisku i złożą wniosek. Wniosek należy złożyć odpowiednio wcześniej, tak aby bank mógł go rozpatrzyć do 30 czerwca 2020 r.

 

 TREŚĆ MORATORIUM

 

 Zarząd Banku Spółdzielczego

 Pojezierza Międzychodzko-Sierakowskiego w Sierakowie

 zawiadamia

Jesteś przedsiębiorcą? Zatrudniasz pracowników? Obawiasz się o swoją działalność ze względu na panującą epidemię koronawirusa?

Uprzejmie informujemy, że od 27 kwietnia 2020 roku zostają przywrócone godziny pracy Banku.

  • Oddział w Sierakowie 8.30 – 16.15
  • Oddział w Międzychodzie 8.30 – 16.15
  • Oddział w Kwilczu 8.30 – 16.15
  • Oddział w Chrzypsku Wielkim 8.00 – 15.45

Informacja o terminach rozpatrywania niektórych reklamacji

W związku z wejściem w życie z dniem 7 kwietna 2020 r. Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie określenia innych terminów wykonania niektórych obowiązków sprawozdawczych i informacyjnych (dalej: Rozporządzenie)

Z okazji zbliżających się
Świąt Wielkanocnych
życzymy Państwu
przede wszystkim
dużo zdrowia i spokoju,
a także wiary, która daje oparcie
i napełnia nasze serca radością.

Zarząd i Pracownicy
Banku Spółdzielczego Pojezierza

Teraz jeszcze wygodniej! Płać dowolną kartą płatniczą bez PIN-u nawet do 100 zł.

Każdą z naszych kart Visa i Mastercard przy zakupach do wartości 100 zł zapłacisz teraz zbliżeniowo bez podawania numeru PIN.

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w związku z koniecznymi pracami administracyjnymi, które będą realizowane w niedzielę, 5 kwietnia br:

  • od godz. 00:00 do godz. 03:00 będą występowały utrudnienia podczas wykonywania płatności za pomocą BLIK
  • od godz. 00:00 do godz. 12:30 będą występowały utrudnienia podczas wykonywania płatności za pomocą Express Elixir
  • od godz. 00:00 do godz. 13:00 będą występowały utrudnienia w dostępie do Bankowości Internetowej,

Za wszelkie niedogodności serdecznie przepraszamy.

Uprzejmie informujemy, iż od dnia 01 kwietnia 2020 roku z powodu sytuacji epidemiologicznej następują zmiany godzin pracy Banku.

  • Oddział w Sierakowie 9.00 – 14.00
  • Oddział w Międzychodzie 9.00 – 14.00
  • Oddział w Kwilczu 9.00 – 14.00
  • Oddział w Chrzypsku Wielkim 9.00 – 14.00

Szanowni Państwo.

Ze względu na konieczność zachowania ostrożności i zapewnienia bezpieczeństwa Kandydatów do pracy w Banku oraz osób biorących udział w procesie rekrutacji informujemy, że wstrzymaliśmy wszystkie zewnętrzne procesy rekrutacyjne do odwołania.

Odrębnym komunikatem będziemy Państwa informować o ewentualnym wznowieniu rekrutacji.

Z powodu sytuacji epidemiologicznej, mając na względzie troskę
o bezpieczeństwo Państwa oraz pracowników informujemy, że bezpośrednio przy stanowisku obsługi Klienta powinna znajdować się tylko jedna osoba. Osoby nie dokonujące czynności bankowych nie powinny znajdować się w placówce Banku. W poszczególnych Oddziałach naszego banku mogą się Państwo spotkać z „strefą oczekiwania”, prosimy o zachowanie odległości pomiędzy sobą 1,5m.,

Przypominamy, że dużo  spraw można załatwić za pośrednictwem poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. i skanu druku podpisanego zgodnie z kartą wzorów podpisów, które umożliwią m.in. :

  1. Zmianę dowodu tożsamości / adresu/ nr telefonu.
  2. Złożenie wniosku o kartę/BLIK.
  3. Złożenie wniosku o bankowość elektroniczną.
  4.  Zmianę limitów dla karty płatniczej/ w bakowości internetowej.
  5. Zmianę pakietu.
  6. Złożenie wniosku o duplikat karty/ nr PIN.

załączniki dostępne są na: https://bssierakow.pl/index.php/pobieralnia/category/2-rachunki-depozytowe
Jesteśmy do Państwa dyspozycji pod numerami telefonów: O/Sieraków tel. 61 295-59-00, O/Międzychód tel. 95 748-25-26, O/Kwilcz tel. 61 291-56-10, O/Chrzypsko W. tel. 61 295-19-10.
https://bssierakow.pl/index.php/placowki-i-bankomaty

W związku z powyższą sytuacją liczymy na Państwa zrozumienie.
Zadbajmy wspólnie o zdrowie naszych bliskich.
#ZostańwDomu

Szanowni Klienci
w związku z zagrożeniem epidemiologicznym zachęcamy do:

➤ ograniczenia do niezbędnego minimum wizyt w placówkach Banku, co spowoduje zmniejszenie zagrożenia wirusem,
➤ korzystania z bankowości elektronicznej,
➤ płacenia kartą, telefonem w placówkach usługowo-handlowych, a w szczególności korzystania z funkcji zbliżeniowej,
➤ kontaktowania się z Bankiem telefonicznie w przypadkach tego wymagających: https://bssierakow.pl/index.php/placowki-i-bankomaty

Zarząd Banku Spółdzielczego Pojezierza Międzychodzko - Sierakowskiego w Sierakowie informuje, że Bank pracuje w dotychczasowych godzinach i na dotychczasowych zasadach oraz jest do Państwa dyspozycji.

Zarząd Banku

nasiPartnerzy

facebook