sprawdź
Aktualności
Bezpieczne płatności w internecie z usługą 3D Secure
Co to jest usługa 3D Secure?
Usługa 3D Secure to dodatkowe, darmowe zabezpieczenie płatności kartą w internecie.
Zmiany w ramach usługi 3D Secure
Nowe zasady potwierdzania płatności kartą w Internecie
W celu zapewnienia wysokich standardów bezpieczeństwa, od 31 października 2020 r. wprowadzone zostają nowe metody autoryzacji podczas płatności internetowych z wykorzystaniem usługi 3D Secure.
Silnego uwierzytelnienia można dokonać w następujący sposób:
Aplikacja SGB Mobile
Sprawdź co potrafi nowa aplikacja SGB Mobile! (Regulamin/Przewodnik)
Pobierz SGB Mobile i miej bank w zasięgu ręki!
Jednolite zasady oferowania narzędzi pomocowych przez banki
Pandemia koronawirusa dotknęła nie tylko Polskę, ale większość krajów europejskich. Europejski Urząd ds. Nadzoru Bankowego (EBA) przygotował wytyczne dotyczące pomocy dla klientów przy spłacie kredytów – właśnie w świetle kryzysu związanego z Covid-19. Ich celem jest ujednolicenie zasad oferowania narzędzi pomocowych dla klientów całego sektora bankowego.
Te zasady zostały opracowane również dla polskiego sektora bankowego.
· Kto może skorzystać z instrumentów pomocowych?
· Na czym polegają działania pomocowe dla kredytobiorców?
Poniżej przedstawiamy zakres pomocy, z jakiej może skorzystać klient – także Banku Spółdzielczego Pojezierza Międzychodzko – Sierakowskiego w Sierakowie
Stanowisko, które wypracowały polskie banki pod patronatem Związku Banków Polskich nazwane zostało moratorium. Obejmuje ono instrumenty pomocowe udzielane od 13 marca do 30 czerwca 2020 r. Z działań pomocowych będą mogli skorzystać wszyscy kredytobiorcy, którzy spełnią kryteria określone w stanowisku i złożą wniosek. Wniosek należy złożyć odpowiednio wcześniej, tak aby bank mógł go rozpatrzyć do 30 czerwca 2020 r.
Zebranie Grupy Członkowskiej
Zarząd Banku Spółdzielczego
Pojezierza Międzychodzko-Sierakowskiego w Sierakowie
zawiadamia
Obsługujemy Tarczę Finansową dla przedsiębiorców
Jesteś przedsiębiorcą? Zatrudniasz pracowników? Obawiasz się o swoją działalność ze względu na panującą epidemię koronawirusa?
Przywrócenie godzin pracy Banku
Uprzejmie informujemy, że od 27 kwietnia 2020 roku zostają przywrócone godziny pracy Banku.
- Oddział w Sierakowie 8.30 – 16.15
- Oddział w Międzychodzie 8.30 – 16.15
- Oddział w Kwilczu 8.30 – 16.15
- Oddział w Chrzypsku Wielkim 8.00 – 15.45
Zmiana w terminach rozpatrywania niektórych reklamacji
Informacja o terminach rozpatrywania niektórych reklamacji
W związku z wejściem w życie z dniem 7 kwietna 2020 r. Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie określenia innych terminów wykonania niektórych obowiązków sprawozdawczych i informacyjnych (dalej: Rozporządzenie)
Życzenia wielkanocne
Z okazji zbliżających się
Świąt Wielkanocnych
życzymy Państwu
przede wszystkim
dużo zdrowia i spokoju,
a także wiary, która daje oparcie
i napełnia nasze serca radością.
Zarząd i Pracownicy
Banku Spółdzielczego Pojezierza
Do STU bez PIN-u
Teraz jeszcze wygodniej! Płać dowolną kartą płatniczą bez PIN-u nawet do 100 zł.
Każdą z naszych kart Visa i Mastercard przy zakupach do wartości 100 zł zapłacisz teraz zbliżeniowo bez podawania numeru PIN.
Ważne! Utrudnienia w niedzielę 5 kwietnia
Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że w związku z koniecznymi pracami administracyjnymi, które będą realizowane w niedzielę, 5 kwietnia br:
- od godz. 00:00 do godz. 03:00 będą występowały utrudnienia podczas wykonywania płatności za pomocą BLIK
- od godz. 00:00 do godz. 12:30 będą występowały utrudnienia podczas wykonywania płatności za pomocą Express Elixir
- od godz. 00:00 do godz. 13:00 będą występowały utrudnienia w dostępie do Bankowości Internetowej,
Za wszelkie niedogodności serdecznie przepraszamy.
Zmiana godzin pracy Banku
Uprzejmie informujemy, iż od dnia 01 kwietnia 2020 roku z powodu sytuacji epidemiologicznej następują zmiany godzin pracy Banku.
- Oddział w Sierakowie 9.00 – 14.00
- Oddział w Międzychodzie 9.00 – 14.00
- Oddział w Kwilczu 9.00 – 14.00
- Oddział w Chrzypsku Wielkim 9.00 – 14.00
Rekrutacja
Szanowni Państwo.
Ze względu na konieczność zachowania ostrożności i zapewnienia bezpieczeństwa Kandydatów do pracy w Banku oraz osób biorących udział w procesie rekrutacji informujemy, że wstrzymaliśmy wszystkie zewnętrzne procesy rekrutacyjne do odwołania.
Odrębnym komunikatem będziemy Państwa informować o ewentualnym wznowieniu rekrutacji.
KOMUNIKAT
Z powodu sytuacji epidemiologicznej, mając na względzie troskę
o bezpieczeństwo Państwa oraz pracowników informujemy, że bezpośrednio przy stanowisku obsługi Klienta powinna znajdować się tylko jedna osoba. Osoby nie dokonujące czynności bankowych nie powinny znajdować się w placówce Banku. W poszczególnych Oddziałach naszego banku mogą się Państwo spotkać z „strefą oczekiwania”, prosimy o zachowanie odległości pomiędzy sobą 1,5m.,
Przypominamy, że dużo spraw można załatwić za pośrednictwem poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. i skanu druku podpisanego zgodnie z kartą wzorów podpisów, które umożliwią m.in. :
- Zmianę dowodu tożsamości / adresu/ nr telefonu.
- Złożenie wniosku o kartę/BLIK.
- Złożenie wniosku o bankowość elektroniczną.
- Zmianę limitów dla karty płatniczej/ w bakowości internetowej.
- Zmianę pakietu.
- Złożenie wniosku o duplikat karty/ nr PIN.
załączniki dostępne są na: https://bssierakow.pl/index.php/pobieralnia/category/2-rachunki-depozytowe
Jesteśmy do Państwa dyspozycji pod numerami telefonów: O/Sieraków tel. 61 295-59-00, O/Międzychód tel. 95 748-25-26, O/Kwilcz tel. 61 291-56-10, O/Chrzypsko W. tel. 61 295-19-10.
https://bssierakow.pl/index.php/placowki-i-bankomaty
W związku z powyższą sytuacją liczymy na Państwa zrozumienie.
Zadbajmy wspólnie o zdrowie naszych bliskich.
#ZostańwDomu
Komunikat w związku z zagrożeniem epidemiologicznym
Szanowni Klienci
w związku z zagrożeniem epidemiologicznym zachęcamy do:
➤ ograniczenia do niezbędnego minimum wizyt w placówkach Banku, co spowoduje zmniejszenie zagrożenia wirusem,
➤ korzystania z bankowości elektronicznej,
➤ płacenia kartą, telefonem w placówkach usługowo-handlowych, a w szczególności korzystania z funkcji zbliżeniowej,
➤ kontaktowania się z Bankiem telefonicznie w przypadkach tego wymagających: https://bssierakow.pl/index.php/placowki-i-bankomaty
Zarząd Banku Spółdzielczego Pojezierza Międzychodzko - Sierakowskiego w Sierakowie informuje, że Bank pracuje w dotychczasowych godzinach i na dotychczasowych zasadach oraz jest do Państwa dyspozycji.
Zarząd Banku