Terminale płatnicze First Data dla Klientów SGB
6 powodów, dla których warto mieć terminal płatniczy z banku
Przedsiębiorcy zastanawiają się, w jaki sposób terminal płatniczy wpłynie na rozwój ich biznesu.
1. Pieniądze z transakcji bezgotówkowej szybko pojawią się na rachunku Klienta, środki przyjmowane w sklepie z wykorzystaniem terminali Polcard są rozliczane w następnym dniu roboczym. 2. Możliwość zaoferowania Klientowi braku opłat za prowadzenie rachunku bankowego. Banki stawiają na partnerstwo w biznesie i często rezygnują z opłaty za prowadzenie konta przy wyborze rachunku z terminalem płatniczym. 3. Możliwość zaoferowania Klientowi produktów bankowych na specjalnych warunkach. Banki często nagradzają aktywnych Klientów za korzystanie z ich produktów bankowych, oferując bonusowe usługi na preferencyjnych warunkach. |
4. Możliwość dodatkowego przychodu dla Klienta. Dzięki terminalowi Klient może sprzedawać dodatkowo doładowania do telefonów prepaid, co stanowi średnio ok. 1 000 zł dodatkowego przychodu miesięcznie. 5. Klient obniży wydatki związane z transakcjami. Banki często negocjują z dostawcami terminali lepszą ofertę cenową dla swoich Klientów. W przypadku Polcard opłata za terminal przez 3 miesiące wynosi 1 zł, plus atrakcyjna prowizja za transakcje. Teraz terminal jest dostępny dla każdego, nawet małego przedsiębiorcy. 6. Klient zwiększy obroty. Terminal służy nie tylko do przyjmowania płatności za sprzedany towar, ale również do: wypłaty gotówki, przyjmowania płatności BLIK, obsługi kart zagranicznych z wykorzystaniem DCC czy uczestnictwa w programie lojalnościowym Payback. Te wszystkie dodatkowe usługi przyciągają nowych Klientów i zwiększają obrót. |
Więcej informacji w załączniku