Polityka prywatności
- Aplikacja umożliwia dostęp do usług bankowości elektronicznej Banku Spółdzielczego Pojezierza Międzychodzko-Sierakowskiego w Sierakowie (zwanego dalej Bankiem) z urządzenia mobilnego.
- Klient pobierając aplikację z portalu
internetowego wyraża zgodę na jej instalację i użytkowanie oraz na
poniższe zasady Polityki Prywatności. Klient może w każdym momencie
usunąć aplikację z urządzenia mobilnego, co nie wpływa na stan środków
przechowywanych w Banku ani na działalnie innych aplikacji, związanych
ze zdalnym dostępem Klienta do usług w Banku.
- Bank nie przechowuje żadnych danych związanych z
Aplikacją i usługą świadczoną przez Bank za pomocą Aplikacji, w tym
żadnych danych osób, które pobierają Aplikację na swoje urządzenie
mobilne.
- Aplikacja na urządzeniu mobilnym:
a. komunikuje się z systemami Banku, w którym Klient prowadzi swój rachunek, z użyciem mechanizmów szyfrujących,
b. uzyskuje dostęp do następujących uprawnień na urządzeniu mobilnym:
- pamięci,
- komunikacji sieciowej - pełen dostęp do Internetu, stanu sieci i stanu Wi-Fi,
- informacji o lokalizacji,
- aparatu fotograficznego,
- danych kontaktów.
- Aplikacja na urządzeniu mobilnym nie przechowuje
żadnych danych osobowych, które mogłyby umożliwić osobie trzeciej
identyfikację konkretnego użytkownika Aplikacji, nie przechowuje danych
pozwalających na uwierzytelnienie w serwisie, ani danych Klienta Banku,
dostępnych po zalogowaniu.
- Dane Klienta związane z usługą świadczoną przez
Bank mogą być pobierane z Banku przez Aplikację. W takim przypadku są
one krótkotrwale przechowywane na urządzeniu mobilnym w celu ich
wyświetlenia użytkownikowi, nie dłużej jednak niż do wyłączenia
Aplikacji.
- W przypadku braku zgody na niniejszą Politykę Prywatności prosimy nie instalować Aplikacji lub ją usunąć z urządzenia mobilnego.
- Bank zastrzega sobie prawo zmiany Polityki Prywatności poprzez opublikowanie nowej Polityki Prywatności na stronie www.
Wersja na dzień: 03 września 2021 r.